Alla inlägg den 16 april 2013

Av Josefine - 16 april 2013 11:22


Igår bar det iväg till frakturmottagningen på USÖ för att ta bort stygnen efter operationen. Ni kan inte ana vad det kliar, tänk dig själv att inte få klia när det kliar, panik! Men när det kliar så läker det och läkaren sa att det såg väldigt bra ut, ialla fall operationssåret, vaden har blivit jätte smal och han kunde ännu inte säga hur det kommer bli med ledbanden som är av. Det återstår att se och sjukgymnastik kommer väl att bli min vardag om tre veckor.


Blev omgipsad för fjärde gången och sedan åkte vi en sväng till Marieberg, men usch va jobbigt det är att hoppa på kryckor och inte få stödja någonting på det brutna benet, tar 24 timmar för gipset att torka och det får inte belastas innan dess. Så jag hoppade bara på nedre plan, sen fick mamma och syrran gå själva. När de hittat vad de sökte på Marieberg drog vi hem och började så klart att baka. Pappa fyller år!


Nu när jag kommit halvvägs med gipsningen  och stygnen plus omläggningen är borta så ska jag börja träna igen, yeehhh. Fick skäll när jag kom in och gjorde min första omgipsning då jag tränat för hårt så att omläggningen lossnat. Men nu ni är jag på gång, köpte hantlar igår!


Ha det bäst


Jossan


Presentation


Jag är en 22-årig sjuksköterskestudent som bor i Kumla med min sambo Viktor och våra underbara djur. Jag lägger mycket av min tid på våra djur, att baka-laga mat, umgås med vännerna och träning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards