Alla inlägg den 14 april 2013

Av Josefine - 14 april 2013 17:11



Söndagar är verkligen värdelösa, känns som en väntan bara, då många ligger bakfulla eller bara hänger i soffan. Så ja, varför söndagar? Man ska antingen upp och jobba eller gå i skolan på måndagen.

 

Imorgon ska jag göra något som jag inte gör varje måndag, ska ta bort stygnen från operationssåret och byta gips! Får se hur smal vaden har blivit, haha. Hoppas verkligen att det läkt bra så jag snart kan gå ordentligt igen, det här med kryckor är inte riktigt min grej och så blir jag så beroende av andra, att be om hjälp är ju så jobbigt! Vill klara mig själv. Men nu är det bara hälften av tiden kvar med gips, sen rehabilitering.


Idag har vi ialla fall varit in till Marieberg och handlar lite nödvändiga saker till djuren men hittade också en jätte fin tavla och en matta till hallen eftersom Ottisen drar in så mycket skit denna årstid. Efter trippen stannade vi på vägen hem och kastade pinne med Otto, han älskar verkligen det, vår fina hund!

 

Nu ska jag förgylla min söndag med tacos! Så gott att jag inte får nog av det. Så ska jag och min älskade sambo mysa ner oss i soffan och kika på film.


Hoppas ni haft en bra helg!


Jossan

Presentation


Jag är en 22-årig sjuksköterskestudent som bor i Kumla med min sambo Viktor och våra underbara djur. Jag lägger mycket av min tid på våra djur, att baka-laga mat, umgås med vännerna och träning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards