Direktlänk till inlägg 17 april 2013

Kinamuren

Av Josefine - 17 april 2013 23:08



Äntligen, äntligen! Efter 10 veckor med kostcoachning har jag unnat mig en underbar mongoliskbuffé. Det var så himla gott och med bäst sällskapet, Alexandra, Martin och Viktor.


Det började med att Alex hade soppatorsk i bilen så hon svängde bara förbi sin pappa för att hämta "räsern". 30 minuter senare rullar hon och Martin in med en 31 år gammal Porsche, haha. Ingen servo så männen från baksätet fick hjälpa till att svänga ibland.


Väl framme blåste det storm, men solen sken så vi hårdingarna som vill trotsa vintervädret, jag och Martin, gick där utan jackor. Det fick vi så klart sota för när vi två timmar senare kliver ut från Kinamuren. Det blåser fortfarande storm, men solen har gått ner- svinkallt!
När vi kom fram till bilen fick Alex sin present, en söt nalle och en navelpercing. Mohaha. Alex har nämligen pratat om länge att hon ska ta hål i naveln, så nu måste hon!


Efter att ha brummat en stund med denne otroligt gamla bil svänger vi in på Max vid Marieberg, Alex är törstig, slutar inte där utan glass och cola beställs, tur att de han smälta maten i 20 minuter, grabbarna i baksätet.
Väl hemma hämta vi Ottisen hos pappa och han blir alltid överglad att se oss, spelar ingen roll om det gått fem minuter eller två timmar, lille gubben (hunden alltså). En liten kisspromenad och nu stupa i säng.


Natti Natti


Jossan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Josefine - 18 april 2013 23:25

Lilla Tiger är en trogen nattgäst, han jamar alltid för att jag ska vara säker på att han hoppar upp i sängen. Sen går han över Viktor och till min sida, börjar trampa, kurra, pussa mig på näsan och sen aka det vara full gos tycker han. Men det värst...

Av Josefine - 17 april 2013 11:00


Träning, så underbart. Har tränat genom hela kroppen idag, ialla fall så gått det går. Blir förvånad att det finns kvar lite kondis och styrka efter två-tre veckors uppehåll. Får inte anstränga mig för mycket så det bildas pedalsyra, som min...

Av Josefine - 16 april 2013 11:22


Igår bar det iväg till frakturmottagningen på USÖ för att ta bort stygnen efter operationen. Ni kan inte ana vad det kliar, tänk dig själv att inte få klia när det kliar, panik! Men när det kliar så läker det och läkaren sa att det såg väldigt ...

Av Josefine - 15 april 2013 20:30


Pappa fyller år, han kan knapp tro det själv att han faktiskt blir äldre, lika chockad varje år. Inte minst så längtar pappa till golfsäsongen, det kanske är en gubbvarning? Näh då, min sambo längtar lika mycket han också. Som när vi åkte förbi...

Av Josefine - 14 april 2013 17:11


Söndagar är verkligen värdelösa, känns som en väntan bara, då många ligger bakfulla eller bara hänger i soffan. Så ja, varför söndagar? Man ska antingen upp och jobba eller gå i skolan på måndagen.   Imorgon ska jag göra något som jag i...

Presentation


Jag är en 22-årig sjuksköterskestudent som bor i Kumla med min sambo Viktor och våra underbara djur. Jag lägger mycket av min tid på våra djur, att baka-laga mat, umgås med vännerna och träning!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards